Pages

In fantasy, I can make a happy ending, complete break, and I can put people in a situation where they are confronted with things that they would not confront in the real world. It is because this is my story and my fantasy.

Friday 20 April 2012

I'm a newbie

Asalammualaikum Wbt~
Hi there!

I'm a newbie.

Seorang penulis yang baru ingin menjinak-jinakkan dirinya dengan dunia penulisan. 

Setiap apa yang aku contengkan di sini adalah hak milik aku. Aku punya duniaku sendiri. Kamu? Tiada hak untuk mempersoalkan duniaku. Terima kasih pada yang gemarkan penulisanku dan sudi membaca karyaku. Namun, pada yang tidak sukakannya. Please unfollowed my blog because you're not being invited here. TQ.

This is my world and my fantasy. Aku adalah seorang penulis yang gemarkan happy ending dan cerita yang tak banyak halangan dan rintangan. Aku sukakan cerita yang 'Happily Ever Happy' J  

Setiap karyaku adalah 100% dari mindaku.

Penulisanku mungkin tidak sama dengan yang lainnya. Aku hanya penulis yang baru belajar merangkak. Maafkan aku jika tidak dapat puaskan hati kalian.

Setiap comment pada setiap karyaku adalah amat aku galakkan. J

Please follow my blog and being my F.R.I.E.N.D


Jom kawan!!!!!



Sincerely,
Ratu Adriana Nadine.

0 comments:

Post a Comment